Онзи ден като си оправях фаровете забелязах,че кутията на въздушния филтър е "свързана " посредством някаква връзка която аз нямам с някаква друга кутия долу до самата броня.Надникнах в нея и видях някаква метална решетка.Като я бутнах - държи се най-много на един болт.От горе не мога да направя нищо,като се вдигне колата също.Явно трябва да се свали бронята.За да я сложат в завода явно е необходима,но струва ли си играта да търся някакви /колена или гофрета предполагам/и да свалям броня?За какво точно служи тази долната кутия?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Кутия на въздушен филтър?
Collapse
X
-
В нея има още 1 филтър кръгъл през който минава пластмасовата тръба която е надупчена , като при гърнетата ... лично според мен няма никакъв смисъл от тази кутия освен както каза колегата Quattro "някакъв вид резонатор ,да намалява шума от филтъра"sigpic
33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа
Comment
-
Според мен спокойно можеш да я махнеш. Има си заводско изпълнение без резонатор, само с една гофрирана тръба от бронята до кутията на филтъра.
Лично мнение - част от чара на тези коли е звукът на двигателя, който без резонатор на мен ми харесва повече.Last edited by tonov; d.m.y г., 00:45.166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Comment
-
то и аз имам такава кутия мисля да я махна то ако и там има филтър и е запушен файда че наскоро смених горния хаха да питам гумата я махам след тва подкалника и вадя въпросната кутия нали така-------------------------------
ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV -EX
ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++
Comment
-
Добре де може да е останала само с един болт моята,но пак трябва да го намеря и развия.И ако се сваля и гумата .........А бронята я държат 4 винта и решетката 2 и хем широко и удобно.А ако не пусна гофре до бронята а си остане само така кутията на филтъра грешно ли е?
Romeo 146 1,4 97г.
Comment
-
според мен така ще стане по лесно махаш гумата после подкалника и вадиш кутията като гледам моята май е само намушена във филтъра посредством тая крива тръба хаха щото като я барам с ръка и се мести даже ако има място малко ще излезе без проблем утре ще се пробвам сигурно и ще видя как ще се отрази на звука и (вървежа може би)-------------------------------
ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV -EX
ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++
Comment
-
днеска си махнах въпросната кутия и си беше малко зор (добре, че беше баща ми), но вече не е на колата, звука е друг все едно има 6,3 мотор под капака хахахаспоред мен тази кутия е някъв резонатор на самия филтър щото сега без нея е страшна работа леко като подам газ и напрао чудо, на мястото на изхода за тръбата към въпросната кутия съм сложил мрежа хваната отвътре за да не влизат допълнително буклуци
хахах ето Ви и снимки
Last edited by bobi_kz; d.m.y г., 19:13.-------------------------------
ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV -EX
ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++
Comment
-
ами хваната е с 2 болта като махнеш подкалника светни с лампа отстрани откъм бронята ще ги видиш с ключ 10 развиваш ама преди тва с отверка трея да махнеш малката кутия тя е хваната с 2 видии и коляно към тая по-голямата след тва вече махаш и др. ама малко трудно излиза въртене сучене ама накрая се даде и ето я хаха ако има нещо пиши и на лс-------------------------------
ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV -EX
ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++
Comment
-
Comment